Update! - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Rutger Verstegen (ik)

Blijf op de hoogte en volg Rutger

20 Januari 2011 | Verenigde Staten, New Smyrna Beach

Hoi Mensen

Ik heb helaas weinig tijd voor mijn resiverslagen omdat ik continu nieuwe mensen ontmoet via via. Op facebook echter, upload ik wel altijd mijn foto's. Ook simpele dingen als boodschappen doen hier duren lang aangezien de afstanden vrij ver zijn. Ik fiets hier zeer veel of laat me rondrijden door vrienden... haha.... ik klaag niet!
Ik probeer alleen wat meer school werk van de grond te krijgen... en dat is lastig aan gezien je amerikanen persoonlijk moet kennen, anders helpen ze je niet! Heel bizar, als je bijvoorbeeld iemand emailt die je niet kent, word er niet eens gereageerd...
Ze zijn behoorlijk xenofoob!
Gelukkig ken ik nu een pastoor, die echt super liberaal is... pro-choice, pro-abortus, pro-gay marriage, ongelovelijk... daar kan de Nederlandse kerk nog wat van leren...
Maar ze gelooft wel in god...

zorg dat jullie wel mijn facebook foto's checken dat zegt namelijk 10 x meer dan alle saaie verhalen van mij!

Groeten,

Rutger

  • 21 Januari 2011 - 01:18

    Priscilla:

    Hey Rutger! Ik zie dat je over 72 dagen alweer terug bent! Klopt dat?! Zo snel alweer? :O Maar heb je het nog wel naar je zin daar ondanks die amerikanen die niet reageren? :P

  • 21 Januari 2011 - 11:41

    Marijn:

    Rare jongens, die Amerikanen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Smyrna Beach

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Chit/chat

20 Januari 2011

Update!

11 Januari 2011

Lazy Ass Me!

08 Januari 2011

Aankomst US
Rutger

Actief sinds 03 Dec. 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 13344

Voorgaande reizen:

05 Januari 2011 - 04 April 2011

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Landen bezocht: