Chit/chat - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu Chit/chat - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu

Chit/chat

Door: Rutger Verstegen (ik)

Blijf op de hoogte en volg Rutger

25 Januari 2011 | Verenigde Staten, New Smyrna Beach

Hoi Mensen

Ik vind het typen van deze verslagen echt lastig. Ten eerste ben ik veel op de fiets en zit ik niet graag binnen met dit mooie weer. Het feit dat ik geen auto heb is erg vervelend. Toch bieden veel vrienden me aan om me te rijden, maar dat kan ik natuurlijk niet te vaak van ze vragen. Vooral Carolyn, een sing a song writer die ik ken doet erg veel moeite voor me. Zoek op you tube naar Carolyn Nicely en je ziet haar wel verschijnen. Echter is hier weinig jeugd en vooral veel 'snowbirds' die de winter proberen te ontvluchten.
Ik probeer verder licence plates te verzamelen van alle staten, een hels karwij, want sinds 9/11 moeten ze officieel worden ingeleverd bij de autoriteiten. Check regelmatig mijn facebook fotos, want die update ik veel meer. Ik heb ontdekts dat ik fotos maken leuk vind en veel meer zeggen dan bladzijde tekst.
Als mijn docenten het daar niet mee eens zijn, dan hoop ik dat ze reageren op deze 'post'. Dan weet ik overigens meteen dat het ook daadwerklijk door de han gelezen word, want daar begin ik mijn twijfels over te krijgen...
Doei doei,

Rutger

  • 20 December 2016 - 11:40

    Niek Van Deijne:

    HHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHZA\GHAH IK LACH ME ECHT DOOD NOG STEEDS HET ZELFDE #YOLOIKDRINKSOLO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Smyrna Beach

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Chit/chat

20 Januari 2011

Update!

11 Januari 2011

Lazy Ass Me!

08 Januari 2011

Aankomst US
Rutger

Actief sinds 03 Dec. 2010
Verslag gelezen: 3661
Totaal aantal bezoekers 13311

Voorgaande reizen:

05 Januari 2011 - 04 April 2011

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Landen bezocht: