Aankomst US - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu Aankomst US - Reisverslag uit New Smyrna Beach, Verenigde Staten van Rutger Verstegen - WaarBenJij.nu

Aankomst US

Door: Rutger Verstegen (ik)

Blijf op de hoogte en volg Rutger

08 Januari 2011 | Verenigde Staten, New Smyrna Beach

Hoi Mensen

Sorry voor het late verslag, ik moest eerst namelijk nog een laptop kopen en was vanaf mijn aankomst hier al super druk. Ik weet niet wie allemaal mijn reisverslagen kunnen gaan lezen, maar ik hoop dat ik niet tegen mezelf praat haha.
Ik zal proberen wat foto's te plaatsen, dat zegt immers meer dan duizend woorden.
Vanaf mijn volgende bericht ga ik in het Engels typen aangezien de mensen hier graag willen weten wat ik van hun land vind.
Heb al veel gefietst en naar een juvenile detention center geweest en nog veel meer... maar dat vertel ik later wel.

Greetings,

Rutger

  • 08 Januari 2011 - 14:22

    Pascale:

    Wow Rutger! Die foto's!!! Ik ben best jaloers dat ik niet in Florida zit, haha! Waar zit je eigenlijk ergens precies? Foto's van hoe je kamer eruit ziet willen we zien! x

  • 08 Januari 2011 - 17:11

    Priscilla Aalbers:

    Ja Rutger! We willen zeker foto's van je kamer zien! :) Sowieso zijn foto's altijd leuk om te zien.... ben echt jaloers op jou/ine/barbara! Ik wilde ook naar de US! :P ....oh well, have fun and keep us posted! :)


  • 11 Januari 2011 - 09:09

    Carola Lubberding:

    hooiii
    Ziet er leuk uit! En dat strand helemaal :-P Have fun, ik lees je verslagen wel hoor maar reageer niet overal op, geen onbeperkt internet hier ;)

  • 17 Januari 2011 - 09:38

    Sjannie Verstegen:

    Ik word een echte fan van al je verslagen. Leuk dat fietsen. Zie je veel, de afstanden zijn daar natuurlijk veel groter dan bij ons. Je zult ook wel slange tegenkomen. Die liggen zomers graag in de zon te bakken maar ook onder stenmen en rotsen verbergen ze zich. Vraag wat je moet doen als je gebeten word. Hoe was dat detentiecentrum en wat ga je daar doen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Smyrna Beach

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Chit/chat

20 Januari 2011

Update!

11 Januari 2011

Lazy Ass Me!

08 Januari 2011

Aankomst US
Rutger

Actief sinds 03 Dec. 2010
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 13336

Voorgaande reizen:

05 Januari 2011 - 04 April 2011

New Smyrna Beach, Florida (USA)

Landen bezocht: